Гарантія та Повернення товару

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного строку, зазначеного в даному гарантійному талоні, за умови його збереження продовж всього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті в авторизованому сервісному центрі з
урахуванням гарантійних обмежень зазначений в гарантійних зобов’язаннях.
Споживач перевіряє товар та його комплектацію, відразу після отримання, відсутність пошкоджень або дефектів і відповідність запиту.
Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів не враховуючи дня купівлі.
Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ №216 від 23.009.1991р.

При обміні або поверненні товару обов’язково повинно бути збережено:
- Розрахунковий документ;
- Товарний вид, споживчі властивості;
- Цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки;
- Пломби, захисники, захисні плівки.
- Фірмове маркування.
Якщо товар вийшов з ладу, або має суттєві недоліки в роботі, обмін такого товару або повернення коштів відбувається лише за наявності висновку сервісного центру АЗС Комплект.
Контактні дані: 0(800)357-299. Графік роботи ПН-ПТ з 9:00 до 17:00.
Доставка обладнання, що підлягає гарантійному ремонту, до сервісної служби здійснюється клієнтом самостійно та за власний рахунок. Якщо інше не обумовлено у додаткових письмових угодах (договір).
Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються розхідними матеріалами у процесі експлуатації.

Гарантійні зобовʼязання АЗС Комплект являють собою:
- Безкоштовний ремонт в уповноваженому сервісі АЗС Комплект протягом гарантійного сроку від дати продажу (при умові дотримання правил використання);
- Обміну немає.
- У випадку виходу товару з ладу з вини споживача, останній втрачає право на гарантійне обслуговування.

Гарантійний строк обчислюється від дати продажу.
Гарантійні зобов’язання щодо придбаної Вами продукції виконується у разі використання її за призначенням і згідно правил використання.
Гарантійні зобов’язання щодо придбаної Вами продукції виконуються тільки при пред’явлені гарантійного талону, який було заповнено на момент продажу, і де обов’язково повинна бути вказана модель, дата продажу, а також документу, що підтверджує факт купівлі продукції (чек, видаткова накладна).

Гарантійні зобовʼязання не виконуються у разі:
- відсутності правильно оформленого гарантійного талону з датою придбання;
- виправлення або підробки зазначених вище документів;
- неможливості визначити модель та/або заводський номер пристрою;
- порушення правил використання, що зазначені в інструкції з використання пристрою, зокрема, неправильне використання чи встановлення;
- потрапляння сторонніх предметів, сміття та різних рідин у середину пристрою; виявлення факту втручання у конструкцію пристрою осіб, що не мають на це відповідного дозволу; випадкових механічних та інших пошкоджень пристрою, що були спричинені зовнішніми чинниками, зокрема, перепадами напруги, блискавкою, пожежею, водою, недбалістю (наприклад, не своєчасне обслуговування чи заміни очистка в виробі, тощо) та
ін. чинниками, що не піддаються контролю з боку АЗС Комплект;
- якщо претензії предʼявляються щодо робочих характеристик пристрою, які відповідають вказаним у описіі.
Елементи продукції, що не підлягають обміну по гарантії:
Безкоштовне обслуговування протягом гарантійного терміну не включає обміну тих частин, які підлягають нормальному зношенню: лопостний барабан, лопості, сальник валу.
Ці гарантійні умови не порушують прав наданих споживачу, згідно з чинним законодавством. Права, які наданіспоживачеві згідно статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у випадку виявлення недоліків,
виконуються тільки у разі підтвердження цих недоліків уповноваженими сервісними центрами.
Для отримання додаткової інформації щодо характеристик продукці, його експлуатації, розташування сервісного центру та сервісної підтримки, Ви можете зателефонувати до нашого довідкового центру за номером 0(800)357-299 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні), чи завітати на вебсторінку ogm.com.ua.


Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом десяти робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - вулиця Павлівська, 29Б, Київ, 01135

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 10 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.